Till att börja med

 
 
 
Till att börja med vill jag säga
 
HEJ TILL ER ALLIHOPAAAAA VAD ROLIGT ATT NI LÄSER MIN BLOGG IGEN!
 
(ELLER INTE IGEN)
 
 
D va ju ett tag sen sist, så tänkte summera tiden jag har varit out of blogg med några bilder bara, så ja själv minns mitt liv också.
 
En av de sista inläggen ja skrev sist, 2012, handlade om att ja precis bokat en makeup kurs till Marbella i Spanien, så jag åkte dit:
 
 

Nicki Beach, Marbella 2012
 
 
 
 Nyexaminerade makeupartister
 
 
 
Sommaren efter det, 2013, blev det Barcelona med några av mina favoriter:
 
 

 
 
 
 
 
Våren 2014 flyttade jag från Tullinge och cellen som jag kallade det, till Vårberg
 
Bästa balkongen i Vårberg
 
 
Och den senaste sommaren 2014, blev att spendera runt om en la Suecia
 

 
 
Och juste, en rutt till Riga blev det med min mami  <3
 
 
 
OCH, håll nästan på att glömma, ROM som jag åkte till med en varelse ensam om att tillhöra 
sin alldeles egna art av homosapiens,
- hon har tilldelats namnet Irini och råkar vara min syster.
Hon gör dock mitt liv mycket bättre så underskatta ej hennes egna art.
 
 

Här har vi henne! Vid Colluseum!
 
 
 
 Sis
 
 

St:Petersplatsen
 
 
 
 
Ville göra en mycket fetare sammanfattning men det har tagit mig typ 18 timmar att få ihop det här jävla inlägget för har glömt bort hur man gör allt och ingenting funkar så nu orkar jag inte mer, nu är jag irriterad, hejdå.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0