NUUUU

 
 
NU SÅ!
 
Jag hade ju tänkt börja skriva här igen bara för att berätta å uppdatera om
min resa som utbytesstudent till El Paso i Texas.
 
Mennnnnn måste ändå introducera detta kapitel av mitt liv genom att börja med att säga tack till världens finaste vänner och familj som anordnade en överrasknings-avskedsfest till mig innan jag skulle åka,
ni är fett gulliga!
 

Ballongen värmde mitt hjärta men hatten was it som gjorde El Paso outfiten
 
 
 

Många hade redan gått men vi kom på att fota lite sent, här e iaf halva ligan <3
 
 
Två dagar senare var det dags för den planerade avskedsfesten hemma hos mig,
tack alla som var där för att ni kom!
 
 
 

JAG FICK EN SELFIE-STIIIIICK !!! Bästa
 
 

Ninni var lite bättre på att fota med den bara.
 
Önska ja hade en bild där alla mina brorar va med,
men ni som inte e med på bilden vet att jag älskar er med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0