Vafan ere för jobb jag sökt..


Tja tja bloggen! Haha va tvungen.

Igår satt jag hela jävla kvällen och fixa nytt cv, skrev massa olika personliga brev
och sökte jobb, 17 jobb.!!
Fyfan va keff ja kommer känna mig om ja inte får nått.

Anyway,
ja har sökt allt skit som går att hitta på platsbanken typ;
Målare, takläggare, lärling som alfalterare...
Ingen aning om vad ja sysslar med, varför kan ja inte bara va som alla andra
 tjejer runt 20 årsåldern som söker café jobb eller jobb i klädbutiker?
Lite sånna jobb blev det iallafall oxå.

Men gissa vad jag vaknar av för sms imorse?
Jo detta:


 

Fett professionellt
sätt att tillfråga nån att komma på arbetsintervju.
Jätte.
ÄRLIGT VAFAN är det där för jävla sms?!
Vad e det för jobb jag sökt egentligen??! Shit.







Bild från imorse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0