Kim Kardashian har bajs i munnen



Asso d här jävla tjatet om Kim Kardashian,
pallar inte!

Okej hon ser bra ut, hon har gjort lite porr grejer,
men hur många brudar ser inte bra ut och gjort porr?
Vad gör henne speciell?

Hon har en fett patetisk serie om henne och hennes familj liv
som visar deras fett ointressanta liv med allt från en bruten nagel
till bröllop och skilsmässa omvartannat.

Har egentligen inte pallar lägga ner energi på att
störa mig på henne
men
när jag här om dagen satt ute i den fantastiska skinande solen
ute på min altan på morgonen och solade,
så sitter jag och läser cosmopolitan,
så dyker ett inslag om henne upp såklart.



Och då så hitta jag några rader som jag störde mig så otroooligt mycket på,
något som hon sagt i en intervju som var ren diarré som kom från hennes mun.




A men jo Kim, du lägger bara ner hundratals tusen kronor på kläder, skor, väskor, smink,
onödig töntig extrem lyx i överflöd
men du skulle hellre äta en cupcake på din bröllopsdag
än en tårta
FÖR DU SKÄNKER HELLRE DOM PENGARNA TILL MÄNNISKOR SOM SVÄLTER

Ät bajs Kim.


Spydde på henne och fortsätte bläddra å läste ett inslag om att resa jorden runt,
drömmarnas dröm i min värld..


Men det är ju i princip omöjligt för mig för jag sitter fast i skolan i 3 år til ='(
Vill booooort, till ett land där man lever påriktigt!

Det är dött i sverige.
Tråk land.
Affärer, restauranger, caféer, barer, klubber stänger fett tidigt och då dör hela stan,
utomlands ska det va!
Punkt och slut.

Avnjöt en egengjord påhittad häslodrink jag hittade på och drömde mig bort
från detta torra land...

Kiwi, Fläder cider, Lime, Äppel juice, Is

MUMS

Sedan blev det solning och grillning hemma hos Ninni och Lilli,
fett mysigt
Deras pappa gör världen fetaste hamburgargare!


Mätta och belåtna och fortsätter steka i solen :)


Sedan åkte vi in till stan,
kändes obligatoriskt att sätta sig på en uteservering i stan en sommardag som denna! :)

Ute-servering på strandvägen är inte att klaga!
Det blev på nått ställe som hette
Happy






Har hittat en ny favorit-cider!
Smakade som en blandning av cider och moserande vin!

Inte för sött och blaskig och inte heller för torrt :)


Sen kom flodis (a.k.a. Mimra, Mimrak, Irak) haha puss älsk! och åt såklart,
sen tvingade hon med mig på tunnelbanan hela vägen till norsborg
för att sedan skjutsa hem mig därifrån till södertälje haha


Förlåt orkar verkligen inte vinkla två sista bilderna


Helg-rep imorn med Fejm hela dagen, tjoho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0