The dictator med Borat ! BÄSTAAAA !!



SHOSAN !

Idag är det kristi himmelfärd, GUD så trevligt.

Måste bara berätta att när wendy kom och hämta mig med bilen
så mötte vi upp stoffe oxå så åkte vi till heron och kollade på
THE DICTATOR
Å DEN VAR SÅ JÄVLA ROLIIIIG !!!!
Måste ses!

Det var dock jobbigt när vi skulle köpa biljetterna
när jag stod och tjata till kassören att vi skulle se
THE DIRECTOR
och han fattade såklart inte vilken film jag menade,
och jag blev skit irriterad för jag tyckte han var
dum i huvet för han inte fatta vilken film jag mena.

Jag fattade sen att jag hade sagt fel hela tiden när kassören fattade
direkt vilken vi ville se när wendy sa filmen -.-

IALLAFALL

så när vi går in i biosalongen och har satt oss ner på våra platser
med godis och dricka och allting,
så när reklamen är slut i början av filmen
så kommer en man fram som
jobbar där på sf och ställer sig längst fram och bah
"ja nu är det nämligen såhär att jag har en tråkig sak att berätta"

Alla i salongen trodde han drev,
men tydligen så hade dom glömt flytta filmen till den salongen vi satt i

Så han fortsätter med att säga att
vi var tvungna att byta salong,
MEN
som kompensation för besväret så fick vi en gratis biobiljett från SF hihi

Filmen var iallafall SÅ JÄVLA KLOCKREN
VI DOOOOOOOOOOOOG!!!

Borat e kingen! Säger bara det!



Igår kväll satt jag med Jovana & EmaAlberts café på östermalm och åt och fikade

under regnigt tak,

skit skönt härligt mysigt!


Och nu mina damer och herrar sitter jag ute med min bästa vän solen
och avnjuter en fet tallrik med
hallon och blåbär!

Life's good !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0