Bäst på tenta - diskussionsfråga.. TONFISK is in da house!

Det senaste inlägget med rubriken
"Jag är bäst på tenta, no doubt!"
kan ju diskuteras..

Jag skrev ju omtenta igår, och jag hade hämtat ut
den första tentan jag skrev i kursen
som jag blev underkänd på,
och fan vad välutvecklade svar jag skriva ibland!
(sarkasm...)

Det bästa är ändå lärarens komentar under svaret jag skrev oxå haha
"? och ?"

Tenta frågan löd:
"Beskriv kortfattat i punktform islams historia i Sverige samt ange minst två områden dit svensk lag har påverkat institutionaliserad islam i Sverige samt på vilket sätt denna påverkan har skett."

Kolla mitt utförliga svar:

¨
Okej det var inte världens bästa svar men vafan hon kunde väl gett mig 1 poäng
iallafall, nått skrev jag ju som faktiskt stämde,
snålt,
tyckte jag!


Och min delikata lyx fredags-middag igår tyckte jag såg så utsökt ut
att jag bara var tvungen att dela med mig av en bild på den!


Mmmm ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0