Anna åker gratis Taxi för SL är cp



HEEEJSAAAAAN !

Vill bara dela med mig av en incident som hände i helgen
när klockan var mycket, jag skulle åka långt,
och mutt-tåget är försenat,
vilket ledde till att jag missade min buss,
och nästa buss gick 45 minuter senare.

Irriterad som jag var på SLringde jag upp dom,
kasta massa skit på dom,
fick dom att lova mig en taxi som dom skulle betala åt mig,
och sen la på.

Detta försökte jag förklara för övriga typ 100 personer
som stod på Östertälje station och valde att stå att vänta på sin buss.
MEN INGEN FATTA VAD JAG SA!

Jag tycker fan synd om de som p.g.a. dom inte kan svenska tillräckligt bra
så drabbas dom av det genom att dom inte kan dra
samma fördelar i samhället för dom känner inte till hur vissa grejer funkar,
och när man försöker föraklara för dom vilka möjligheter och rättigheter dom har
så förstår dom inte.

Jag lovar jag stod verkligen där vid busskuren och gjorde typ charader
för alla som stod och vänta på bussen
samtidigt som jag försökte förklara för dom att dom kunde beställa taxi
som SL sen skulle ge tillbaka pengar till dom för.

Men förgäves..
Alla stod och nickade och såg ut som dom fattade vad jag sa
men
den enda respons jag fick tillbaka när jag var klar var av en man som sa
"du kan fråga ägaren till bussen"
Jag:
"Vad ska jag fråga ägaren till bussen..?"
Mannen:
"Ja"
......
Ingen kommentar på den...


Ser ut som ett crackhead som sov i en port senaste natten men här kommer iallafall ett videoklipp från när jag sitter och väntar på taxin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0