Bubbelbad med tjejer och nu choklad i sängen :)



Alltså - jag är så jävla tjock & laaaaat !

Titta vad jag sitter med nu i min säng och tjockar mig på


Känner mig som största svullot,

men vafan det är godis som jag fått av danselever efter avslutningen,
det kan jag ju inte bara låta va,
det måste ju ätas upp...


Tänkte kort summera de senaste dagarna bara,
det har varit så jäävla mycket senaste veckan så har inte hunnit uppdatera.


Men jag kan berätta att jag var på nått slags hälso-center-spa-grej här om dagen.
Så jävla gulligt!
- jag fick den här spa-kvällen av en dans-elevs mamma!

Att vara danslärare är fan ett jävligt uppskattat jobb,
det är det som är så kul och gör att man vill fortsätta och ge eleverna det bästa tillbaka <3

Titta vad fina blommor å allt mina sötnosar gav mig på avslutningen! <3



Men nu kom jag bort från ämnet,
jag skulle ju berätta om hälso-spa-kvällen den där mamma bjöd mig på
Jag fick ta med mig en kompis oxå, fett snäll, tog med mig min syster.

Först när vi kom så fattade vi snabbt att hela grejen handlade om att
alla produkter var baserat på Aloe Vera växten.
Det va lixom det som va the thing.

Såhär fint hade dom fixat åt oss och de andra gästerna när vi kom hihi mys!


Drycken som ni ser är baserad på Aloe Vera
(som för övrigt troligen är världen nyttigaste grönsak då man inte upptäckt något hälsosammare)

Sen hade dom massa krämer för ansikte och hela kroppen i form av
skrubb, mjukgörande, fuktande - allt möjligt (allt baserat på aloe vera)
Så använde dom produkterna på oss

Först när vi kom in fick vi fotbad,
sen fotpeeling & fotmassage,
ansiktspeeling,
testa på olika ansiktskrämer,
nack och ryggmassage,
peeling av händer,
prova på olika handkrämer,
smaka olika slags aloe vera drycker,
testa mineral smink,
personlig rådgivning.

Så det var suuuuper skönt !



SEN VARE GIRLS-NIGHT/POOLPARTY/SLUMBERPARTY

-whatever you wanna call it at Wendelina <3

Med Ninni, Lilli, Noha, Mim, Snöre & Wend <3

Nakna tjejer väntar på att bubbelpoolen ska fyllas haha
Mimmisen <3
Överflöd av kärlek <3

Å sen så blev det bastu efter det
(fattar dock inte grejen med bastu, man svettas å känner sig äcklig å sen
ska man ändå gå ut å duscha av sig å börja frysa igen?? Bastade bara för grupptryket.. ='(


å sen sov vi alla över GOOOOOOOOOOOOS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0