Överdos på lugnande - högre än.. hög..



The day of pain

Tog ju sprutan idag som jag berättade om igår.
Och p.g.a. min grova sprutskräck om de very very very bad memories
jag har sen tidigare besök hos doktorer och på sjukhus
(se tidigare inlägg)
så ville jag vara väl förbered och så lugn som möjligt
när dom skulle ta sprutan.

Och dom hade ju skrivit ut
"lugnande" tabletter till mig som jag skulle ta
innan jag tog sprutan.

Men det idioterna inte hade gjort var att skriva på tablett-burken
hur många tabletter jag skulle ta.

Och eftersom jag var så rädd och gärna var
så borta som möjligt,
så tog jag 4 tabletter.

När jag kommer fram till sjukan känner jag mig faktiskt ganska,
(för att inte säga JÄVLIGT HÖG)

Jag förstod varför min doktor kollade på mig ganska konstigt,
han frågade hur jag mådde när han märkte att
jag var tvungen att hålla händerna mot väggarna för att ta mig frammåt.

Jag svarade:
"heh sådär"
Doktorn:
"Hur många tabletter har du tagit.."
Jag:
"Ehh.. Fyra stycken.."
Doktorn:
"OJ jaha, det hade räckt med en tablett!"


JÄVLA IDIOTEEEER !!
HUR FAN SKA JAG VETA HUR MÅNGA TABLETTER JAG SKA TA
NÄR LÄKAREN INTE HADE SAGT NÅNTING INNAN,
HAGGAN PÅ APOTEKET VISSTE INGENTING
OCH DET STOD INGENTING PÅ BIPACKSEDELN!

Var fan hög som ett jävla höghus flera timmar efteråt,
mormor och morfar fick komma och hämta mig med bil för jag inte kunde gå rakt...


Gulliga mormor hade plockat en bukett vitsippor till mig <3


Världens sötaste mormor !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0